30. november 2011

Google Doodles - Længe leve.

"Google is my friend", og i dag gav han mig dette skønne velkomstbillede. Det er næsten ligesom børnenes julekalender.

Normalt ser velkomstbilledet sådan ud. Kønt og kedeligt. Men engang imellem skal vi overraskes.

Vidste du, at denne doodle vandt i en doodle konkurrence, som Google for et stykke tid udskrev ?

En anden doodle, som også godt måtte beklæde skærmen en trist tirsdag.

Eller hvad med denne ?

Denne husker jeg godt. Jeg beundrede den meget. Prøvede du at styre billedet ude i siden ?

Denne har jeg ikke set. Måske har man andre billeder i Malaysia.

Og denne holdt jeg også af.

Google og Doodle længe leve.

Tænk, hvis vi ikke havde dem.....

9 kommentarer:

  1. Jøss! Hvor i all verden har du funnet alt dette??! (imponert)

    SvarSlet
  2. Ja, Googles Doodles er skønne - jeg husker tydeligt udsigten gennem koøjerne på kaptajn Nemos ubåd Nautilus, da Jules Verne ville være fyldt 183 år :-)

    SvarSlet
  3. Jeg blev også helt glad, da jeg kom på Googles side i dag. Det er så fint.

    SvarSlet
  4. Osloskånskan: På Google :)
    Madame: Ja den var værd at slå tilbage på hele dagen.
    Susanne: Det er det nemlig. Og tænk at være kunstnerne bag :)

    SvarSlet
  5. Skønne Doodles, det er så hyggeligt når de laver disse billeder.
    Annette

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig også altid over deres opfindsomhed :-)
    Og man kan lærer noget samtidig.. Da de altid har 100 årsdag eller jubilæer med :-)

    SvarSlet
  7. google er min allerbedste ven og jo den ser dejlig ud somme tider :)

    SvarSlet
  8. Jeg synes også at det er sjovt, når vi ind imellem overraskes af en ny Doodle og interessant at finde ud af hvad de nu markerer :-)

    SvarSlet
  9. Annette: Ja det er en dejlig start på dagen at få serveret en ny frisk doodle.
    Skt. Helena: Ja hvis man gider ulejlige sig med at klikke på billedet, kan man blive log på nye/glemte områder.
    Helle: Også min :)Jeg kan tydeligt huske, da jeg for 9-10 år første gang hørte om Google til et forældremøde, hvor et par IT nørdede fædre sad og diskuterede i pausen, om hvorvidt denne søgemaskine ville få stor betydning.
    Hanne: Nemlig. i dag er der så ingen doodle til os, men vi skal jo heller ikke blive for forvænte :)

    SvarSlet

Ordet er dit.