21. november 2011

Give Away med valgfri præmie.

Jeg har vovet mig ud på den tynde is, så nu håber jeg, at den holder.

Frøbutikken er nemlig lige havnet på Facebook, men ingen ved det.... endnu. Vil du hjælpe med at sprede budskabet ?

Jeg vil i hvert tilfælde gerne lave en rigtig lækker Give Away, hvor du kan vælge lige præcis, hvad du vil i Frøbutikken hvis du vinder. Vinderen trækkes, når der er 50 "likes" på Facebook, så I bestemmer selv, om det skal være før eller efter jul.

Hvor mange lodder vil du deltage med ?

1 lod for at fortælle, hvad du vil vælge fra præmielisten. ( frit valg på alle hylder - hold dig ikke tilbage )

1 lod for at lave link til give awayen her på din egen blog, på facebook eller på anden hjemmeside. Brug gerne billedet ovenover.

Håber, at I vil være med.

34 kommentarer:

  1. Yai,jeg var den første til at "like" på Facebook. Jeg deltager meget meget gerne og ønsker mig et familie emaljeskilt til Banehuset, hvor L. flytter ind i 2012 :o)
    Jeg har linket til konkurrencen på min facebook profil :o)

    SvarSlet
  2. Prophecy: Du er bare go´!! :) Det var et godt valg med det emaljeskilt. Jeg fik et sidste år, og det sætter bare prikken over i´et.

    SvarSlet
  3. Uhhhh ja hvor er det svært ;0) Du har så mange lækre sager.
    Jeg er da SÅ meget med, har været forbi facebook og laver link fra bloggen ;0) Jeg kunne ikke se Jack be little frøene endnu, men jeg har også forelsket mig i de trådkræmmerhuse ;0)http://froebutikken.dk/product.asp?product=633, hvis jeg skulle være den heldige ;0) 2 lodder i bøtten

    SvarSlet
  4. Du forærer jo væk til højre og venstre - men pas nu på, at der bliver noget tilbage :-) Du har også fået mit 'like' på Facebook, som mine venner kan se ...

    SvarSlet
  5. Julie: Den pokkers jack-be-little kan jeg indtil bare ikke opstøve nogle steder. Men jeg har den printet bag øret, så du skal nok få besked, når den lander her.
    Madame: Ja jeg ved godt, at jeg lige har haft en give away, men nu kom Facebook i vejen, og så må der lidt nyt på bordet. 1000 tak for dit like :)

    SvarSlet
  6. Så - Nu har jeg også synes godt om og linket på min facebook profil, laver også et link på håndarbejdes bloggen. Joo hvis jeg frit kunne vælge, så skulle det være et emalje skilt til Nikolai, det er nemlig umuligt at finde, med i , i enden...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  7. Jeg kan desværre ikke "synes godt om", da jeg ikke har - eller vil have - en privat profil.

    Jeg - Staudefeen - kom også først på Facebook her i september. Jeg må sige, at jeg trak den noget, men i forbindelse med et firma kan jeg sagtens se, at det er en fordel at være på Facebook ;-)

    Lige et tip; husk at lægge link ind til det, du henviser til (på din Facebook side) :-)

    Håber, du får mange "tilmeldte" ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  8. jeg hapser 2 lodder og håber jeg er heldig

    dette ønsker jeg hvis jeg er heldig :Flot hjerteformet holder til æbler.

    og du har fået et "likes" på fb af mig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  9. Ser lige, at du har lavet billede af min juleblog ude i din menu til venstre - det var sødt af dig - tusind tak ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  10. Marianne: Det kunne jeg godt forestille mig. Der skal ikke meget slinger i navnene for ikke bare at kunne købe fra færdighylden. Tak for din deltagelse :)
    Marlene: Jeg har heller ikke en privat profil og har også trukket dette i årevis, så nu må jeg se, om jeg også kan lære det :) Jeg kunne ikke få linket ind i samme opslag som billedet, så jeg måtte lave linket i et nyt opslag. Tip mig gerne om, hvordan man gør det rigtigt :)
    Helle: Den er også rigtigt sød - men det var da et beskedent ønske, når du kan vælge mellem alle tingene - men du må altid vælge om, hvis du vinder :)

    SvarSlet
  11. Jaahhh så kom du også ind i fremtiden...og selvfølgelig linker og liker jeg og alt muligt andet. Åhhhh hviiiis et af mine 2 lodder trækkes, vil jeg SÅH gerne have den der trappekurv jeg længe har været lun på (sikker på at mit nye hus har en trappe..).

    Det er da en fandens fin give-away du her har gang i :-)

    SvarSlet
  12. Marlene: Så kan jeg hurtigt hitte dig ;)

    SvarSlet
  13. Bettina: Jeg vidste, at du skulle trampe i det med fremtiden ;) Men ja, nu er jeg der og takker så uendeligt mange gange for støtten. Det er vist også dig i en nøddeskal at ønske noget, som du ikke ved, om du får brug for - jo du ved det, for ellers indretter du bare alting efter det :)

    SvarSlet
  14. ;-))))

    Når du skriver på linjen, er der flere valgmuligheder lige over linjen: billede, link, video osv., så du klikker bare på link og sætter linket ind, så kommer billedet fra indlægget på bloggen automatisk ind.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  15. Marlene: jeg følger din brugsanvisning næste gang !!

    SvarSlet
  16. Tillykke med at være kommet på Facebook med butikken! Jeg er ikke med i Give Awayen (dyr dyr porto til Israel) men skal nok huske at gøre lidt reklame for den. Sikke lækre emaljeskilte!! Måske jeg skal bestille til jeg kommer til DK engang i det nye år! Skidt pyt at det ikke er på hebraisk he he. KNUS♥

    SvarSlet
  17. Så er jeg med på FB. Fin side du har fået lavet - glæder mig til også at følge med i hvad du laver der :-)
    Jeg ønsker mig (hvis jeg vinder din give away) et lille udvalg af dine specielle tomatfrø.

    SvarSlet
  18. Sikke en fin give away.
    Har "synes godt" om.
    Jeg deltager med 2 lodder.
    Hvis jeg skulle være så ekstrem heldig at vinde, ville jeg meget gerne vinde Bakkebord med hjerte. Hvid. Min mor har næsten et magen til, og har altid været vild med det.

    Jeg linker ude i siden på min blog til din give away.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Et emaljeskilt ville pynte på gavlen af min gamle bondegård :o)

    SvarSlet
  20. fin give away, jeg vil gerne deltage og vil gerne vinde et Emaljeskilt. Med nummer. Rundt. 12,5 cm.:)

    *krydser fingre*

    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Nej, ved du nu hvad.... her står jeg så som en rødmende ungmø og træder mig selv genert over tæerne... man kan da ikke bare få lov til at rykke hvad-som-helst ned af hylden, det er da for vildt (jeg kan se min mors hvasse blik og hører noget om beskedenhed...)!!!

    Nå, jeg har så heller ikke vundet endnu.... men noget foderautomat-et-eller-andet!!! Det vil da være lykken at kunne bringe lykke til havens fugle på den måde, du har jo lutter skønne ting... :o)

    Jeg linker og "liker" alt det bedste jeg har lært. Har nemlig ingen problemer med at være del i et reklamestunt, når nu det er en biks jeg selv syntes så godt om ;o)

    Hyggehejsa fra mig til dig!

    SvarSlet
  22. Tina: Ha ha, nej på hebraisk kan vi desværre ikke klare den, men du er da velkommen til at deltage alligevel - så bare giv besked, hvis jeg skal lægge dig i puljen. Emigranter er også velkomne :)
    Skt. Helena: Jeg elsker også at afprøve forskellige tomater - jo mere underlige des bedre !!
    Dyreglad-pige: 1000 tak for det. De er altså også bare søde, og så kan man vupti lige tage bakken af og hente noget i køkkenet på den.
    Grøntved: Det kunne jeg sagtens forestille mig. Idyl og nostalgi i et skønt mix.
    Retniv: emaljeskiltene er vist de populæreste, kan jeg se :)
    Fru Friis: Efterhånden skal jeg bare se dig navn - og så klukker jeg indeni. Du er fantastisk til at beskrive tingene. :D Og 1000 tak for deltagelsen ( det lyder som noget fra en begravelse, ik´? )

    SvarSlet
  23. OH MY!!! Jeg drømmer vist stadig!
    Puha hvor skal jeg starte... Jeg ønsker mig stortset alt på din side... (Kan man også se på min juleønskeseddel) Hvis du trækker et af mine 2 lodder så må du blande mig en lille pakke med din Frø til Juletræet, forskellige søde faste tomater og lidt flerårige stauder som isopen ´Navajo Sunset'. (Jeg elsker Orange) Ejer i forvejen 'Firebird' og 'Tangerine Dream' ;0) Men spændende frø er et sikkert hit!

    SvarSlet
  24. Altså jeg vil også gerne være med....med 2 lodder. Jeg SYNTES om på Facebook. Håber det giver gevinst til dig også :) Og jeg vil rigtig gerne ønske mig et fuglebad keramisk sort, hvis jeg skulle være den heldige. Og velkommen på Facebook.

    SvarSlet
  25. Åh jeg vil også rigtig gerne deltage med to lodder - og kunne rigtig godt tænke mig at vinde et fodertårn eller de fantastiske zink-hjerter eller.. åh der er så mange lækre ting i din butik så det nærmest er umuligt at vælge..

    Vh Rikke

    SvarSlet
  26. Hold fast, det er svært at vælge! Nå, men jeg "liker" og ønsker mig et emaljeskilt til vores hus og så linker jeg her:
    http://frbrinch.blogspot.com/p/kontakt.html

    og deltager derfor med to lodder i den lækre lodtrækning :)
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  27. Mette: Så har du da vist også gjort, hvad du kunne gøre. Så mangler du bare et stjerneskud eller lidt held, og skiltet er i hus. Tak og selv klem.:)

    SvarSlet
  28. Det er lige før jeg har opgivet at være med, for jeg kan ikke vælge! Men jeg forsøger mig alligevel og ønsker mig enten et bakkebord eller et enkelt foderhus i zink men føler det er ren fråds! Kan sagtens "nøjes med" en snorholder eller....
    2 lodder til mig - Tak:-)
    Kh fra Inger Lise

    SvarSlet
  29. Puha, det var ikke nemt!, men skulle jeg vinde må du da meget gerne sende mig et enkelt foderhus i zink :-). Jeg linker til din give away på min blog, har gjort mine venner opmærksom på, at min yndlingsfrøbutik er kommet på Facebook og "synes selvfølgelig godt om". Jeg napper derfor to lodder :-)

    Ha´en god weekend
    Birgitte

    SvarSlet
  30. Inger Lise. Ha ha... en snorholder ? Har jeg sådan en ? Tak for deltagelsen !!
    Birgitte: Dem får du sammen med et kæmpe tak :)

    SvarSlet
  31. Jeg vil hjertens gerne være med...
    jeg har linket fra min blogs sidebar og facebook :) så 2 lodder tak :)

    Jeg kunne også godt bruge et emaljeskilt, men hvilket et af dem... se den var straks værre. De er jo så fine alle sammen :)

    SvarSlet
  32. Så har jeg synes godt om på facebook :-)

    SvarSlet
  33. 1000 tak :) Så mangler vi snart ikke flere, før præmien kan trækkes.

    SvarSlet
  34. Fantastisk - Så kom I også på Facebook. Er vil med butikken - dejligt at kunne følge med på FB også.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    En fin fuglefoderautomat el. en skøn kantskærer el. bare skønne lathyrusfrø kunne stå på min ønskeseddel og meget meget mere.

    Julekram
    Lise

    SvarSlet

Ordet er dit.