9. november 2011

Det enkle liv.

Så er Frank Erichsens bog  "det enkle liv" landet her.

Et par hundrede sider med fine beskrivende billeder og god tekst.

 - så vidt jeg har kunne nå at se endnu.

Bogen er nemlig allerede adopteret af herren i huset, som nok er landets største Bonderøvs-fan.
Han vil gerne læse om Kastanjegårdens skærmydsler og også meget gerne om Franks redskaber. Redskaberne ligger udenfor mit felt.

Jeg vil hellere læse om frembringelsen af afgrøderne. Det er altid sjovt at se, hvordan andre gør.

Har du læst den ?

Ellers kan den købes hos bl.a. denne online boghandel eller lånes på biblioteket.

12 kommentarer:

  1. Jeg får lyst til at eje den, bare fordi den ser så lækker ud !
    Og så er jeg også ret stor fan af Bonderøven :-)

    SvarSlet
  2. Losarinas mor: Skynd dig et smut på bibloiteket. Så kan du altid bagefter bestemme, om du vil eje eller leje den.

    SvarSlet
  3. Den skal jeg da låne på bib! Jeg holder også allermest af at læse om andres erfaringer med at dyrke det ene og det andet - især grønt og frugt.
    Klem

    SvarSlet
  4. Jeg elsker at se Bonderøven, så jeg må da prøve at få kigget i den fine bog.

    SvarSlet
  5. Ikke endnu ;0) Jeg ønsker mig den til fødselsdag(13.dec) eller til jul ;0)

    SvarSlet
  6. Jeg er også pjattet med Frank fra Djurs - altid dejligt med mennesker med en klar ovebevisning og som brænde for noget....og det gør bonderøven.
    Tror den skal på min ønskeseddel til julen......gosh det bliver en bog jul, for listen er ved at være lang :o)

    SvarSlet
  7. Mette: Det er der nok mange, som kan lide. Måske fordi det er nemt og drømme om og ofte ligeså nemt at gøre selv.
    Camilla: Det klør også i læsefingrene på mig nu :)
    Julie: Så har du hele to skud i bøssen. Det må alligevel være lidt træls med gave dage så tæt på hinanden. Jeg har i januar, men det er fedt, for det er lige når udsalget er startet.
    Helle: Det gør han nemlig og virker også 100% oprigtig. Det kan jeg godt lide fremfor opstillede scenarier.

    SvarSlet
  8. Wow, hvor lyder det spændende! Jeg er en stor fan af Bonderøven og hans udsendelser i tv - og drømmen om det enkle og selvforsynende liv. Den bog vil jeg låne på biblioteket og se, om den også må ejes.

    SvarSlet
  9. Tak for tippet. Den må jeg se. Vi har set Bonderøven siden vi opdagede ham på DR2. Længe inden han fik den gode sendetid på DR1.

    SvarSlet
  10. Madame: Ja han er et stort hit.
    Susanne: Jeg havde slet ikke fanget, at han var på flere kanaler.

    SvarSlet
  11. Har godt set, at den er i handlen - burde næsten købe den, da jeg også er Danmarks største Bonderøven-fan ;-))

    SvarSlet
  12. Tak...! Nu ved jeg da lige præcis hvad gemalen min skal have i fødselsdagsgave lige om lidt. Ahh...:)

    SvarSlet

Ordet er dit.