20. september 2011

Årets have-bibel.

Jeg har siden denne bog udkom i sommer anbefalet den vidt og bredt.

Ikke fordi, at jeg selv havde den i butikken - men fordi jeg syntes, at det var en af de bedste havebøger, som jeg havde haft i hænderne. Nogensinde !!

Jens Juhl, som er forfatteren bag, havde spurgt mig et par gange, om jeg ikke ville have den på hylden, men min succes som boghandler kan ligge på et meget lille sted, så svaret var hver gang nej.

Men nu har jeg overgivet mig og taget et parti hjem.

Se her, hvorfor jeg vover at kalde den årets havebibel..

11 kommentarer:

  1. Det lyder som en helt fantastisk bog - jeg har lige læst, hvad der gemmer sig bag dit link. Ville ønske der var lidt 'go' i mig rent havemæssigt, men det bliver kun til at slå græs, klippe hæk, fjerne væltede træer og give ukrudtet et drag over nakken med jævne mellemrum. Og så ellers fuglekigning fra køkkenvinduet ...

    SvarSlet
  2. Madame: Det er jo ærlig snak :)

    SvarSlet
  3. Lyder som en helt igennem uundværlig bog - især hvis man er til køkkenhave og det er jeg ikke.
    Men jeg kunne finde på at købe den hvis jeg opdager der er fede billeder i bogen :) - sådan er jeg - elsker billeder/fotos.

    SvarSlet
  4. Marianne: Du kunne jo blive en køkkenhave-pige :)

    SvarSlet
  5. Jeg er fuldstændig enig med dig i, at det er årets havebibel. Jeg har lige haft den lånt på biblioteket og slugte den rå fra a-z over ganske få dage.

    Den er røget direkte på ønskelisten til jul - gad vide, om jeg kan vente så længe :-)

    SvarSlet
  6. Susanne: Dejligt, at vi er enige :)

    SvarSlet
  7. Den er nu skrevet på ønskesedlen til jul - med link til Frøbutikken. Naturligvis :-)

    Ha´en god dag
    Birgitte

    SvarSlet
  8. burde overvejes... Men bogen "Den selvforsynende have" af John Seymore kan også klart anbefales ;)

    SvarSlet
  9. Birgitte: Det er klart :)
    Tim: Den er også rigtig god. Den står også her men er lidt tungere at komme igennem og slå op i.

    SvarSlet
  10. Den må jeg klart få ønsket mig til fødselsdag, som falder her lige om lidt... Ønsker mig også altid løg, det er sjovt at se hvad folk finder flot.

    SvarSlet
  11. Camilla: Det kan du roligt gøre. Det er en gave for livet.

    SvarSlet

Ordet er dit.