24. marts 2012

Hvis du nu kunne vælge...

Hvis det nu blev dig, som kunne vælge 15 gratis frøposer fra Frøbutikken, ville du så snuppe nogle appelsintagetes ?

Søde små spiselige blomster ?

Flotte frøkenhatte til masser af fine buketter ?

Knasende sprøde og saftige agurker, som kun de hjemmedyrkede kan være ?

Glade solsikker ?

Kirsebærrøde tallerkensmækkere som bunddække ?

Eller måske årets vinder tomat ?

Tjah... hvem ved ?

Bliver du den første, som løser opgaven , vinder du de 15 skønne frøposer. Svaret skriver du som en kommentar under det indlæg, hvor opgaven er formuleret. Billedet er nemlig sat på nu i Frøbutikken

8 kommentarer:

  1. http://froebutikken.dk/product.asp?product=566


    har du brugt vinduet her ???
    billede viser nogle høns med måske vinduer foran :)

    SvarSlet
  2. Helle: Svaret skal lægges under rigtige indlæg, som skrevet ovenfor.

    SvarSlet
  3. Tillykke til Helle, som var så hurtig! :o)

    SvarSlet
  4. Fru Friis: Julie var desværre for Helle hurtigere og fik også lagt svaret det rigtige sted.

    SvarSlet
  5. De smukke Cherry Rose blomsterkarse såede jeg sidste år, men kun to havde den farve - de andre var skrigorange eller gule (frø fra Weibulls) - øv, havde ellers glædet mig til dem. Måske jeg skulle købe dem hos dig i stedet.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  6. Hej..de er fine allesammen;)Glæder mig til så frøkenhat og valmuerne som jeg har købt ved dig...de andre ting er sået bla. artiskokker..det så dejligt når det titter frem;)
    God dag til dig/jer
    KH Sussie:)

    SvarSlet
  7. Marlene: Æv hvor ærgeligt. Så har Weibulls sikkert fået hug den sæson. Jeg tror så ikke, at de tør begå den fejl igen - men ellers skal jeg nok sende dig nogle, som ( forhåbentlig ) er den rigtige kulør :)
    Sussie: Ja jeg elsker også denne tid, hvor der hver dag er nye grønne spirer fra et eler andet. Men udplantningstiden er nu næsten det bedste, synes jeg. Også dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  8. This platform is integrated with social media logins like Facebook and Yahoo; enabling customers
    to use their own login for registering on the site. We
    had no problem finding a space, though, despite the
    fact that there was a performance that night. Apart in the course of
    the frequency of fasting, there is 1 important distinction among the approaches.


    my website - check this out

    SvarSlet

Ordet er dit.