25. august 2011

Torsdags musik.

7 kommentarer:

  1. Lækker musik og en rørende billedside - det går lige i følelserne ...

    SvarSlet
  2. Ja, det gør den. Jeg hører den ofte.

    SvarSlet
  3. Dejlig melodi og film. Meget rørende :-)
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  4. Anne-Mette: Ja den er skøn for både ører og øjne.

    SvarSlet
  5. Jeg sad idag med det kedelige moms.
    Da fandt jeg en kvittering fra møllen i erritsø hvor jeg havde købt en 30 kg sæk total ko til 81 kr.
    Forleden da jeg hentede forsyninger gav jeg 84 kr for en 15 kg sæk. Det er da helt vildt, havde faktisk ikke tænkt på det før du skrev at din mand synes foder var blevet dyrt.
    Jeg ringede ud på møllen for at høre om det kunne passe, og den var god nok.
    Jeg skal vist til at fodre de geder med mere hø og halm som jeg får gratis ved naboen.
    Gad vide hvad man fodrede med i gamle dage, da havde man vel ikke det nemme foder.

    SvarSlet
  6. Julie: Så var der jo noget om snakken. måske skulle du lave en udflugt til Holsted en dag : http://www.landogfritid.dk/kategorier/63-butikker.aspx
    Det skulle vist være billigere.

    SvarSlet
  7. Jeg har lige været inde og kigge, tror også de er billigere ;0) tak for link

    SvarSlet

Ordet er dit.