29. august 2011

På abernes planet.

Tag godt fat i døren og lad os gå ind. Allerede nu ved du måske, hvor vi er ?

.... ellers vil jeg fortælle dig, at du er havnet på et offentligt toilet sammen med mig, og nu skal du se løjer, mens toiletrullen får lov at knitre. Det er et toiletbesøg, som nemt kan trække ud.

Udsigten fra brættet er nemlig disse fantastiske bjørne, som har deres liv lige udenfor vinduet. Vi er i ree Park, hvor vi kan følge dyrene i deres miljøer - og omvendt.

Ree Park, må vi gå rundt inde hos en del af dyrene.
De sidder lige foran os, men vi må ikke røre dem, står der på skiltene !!

At dyrene trodser dette forbud og rører ved os, kan man jo ikke gøre for, vel ?!

Ååååh, hvilken blød pels !!

Nogle er dog også sat bag lås og slå, så de kan være i fred for publikum. Her får de vist nogle "artsfæller" af en anden familie, som besøgte stedet.

Udflugten er absolut anbefalelsesværdig og kan sluttes af med en smuttur eller to i buffeten. Råvarerne er gode og friske,

og både til kødelskere og til grøntelskere.

11 kommentarer:

  1. Hehe dejlige billeder fra Ree Park..;) og menuen ser lækker ud, både til 2 benede og firbenede..;)

    SvarSlet
  2. Det må så være første gang, jeg er med på toilettet for åben skærm med en jeg ikke kender...:-) Skønne billeder...

    SvarSlet
  3. Hvor ser det dog spændende ud - der vil jeg også over! Men larver skal der dog ikke på mit frokostbord :-)

    SvarSlet
  4. rejen: Guffende lækker :)

    Bettina: Åhr efterhånden kender du mig da... og nu endnu mere ;)

    Madame: Ja, den tur ville du nyde !! Og jeg tror faktisk, at man kan fravælge krybene :)

    SvarSlet
  5. jamen dog !!! det må have været en hygge tur, skulle det ikke være mange sunde vitaminer i laverne nam..nam..

    SvarSlet
  6. Skønne billeder - faktisk pinligt, at jeg ikke har været der, da jeg kommer fra Ebeltoft og selvfølgelig jævnligt er hjemme hos mine forældre ;-)

    Og apropos Abernes Planet, så har jeg for en måneds tid siden netop købt den gamle film fra 1967 på Ebay - det var sjovt at gense den. Kan du huske den?

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  7. Tim: Jo, det var der også, så nu strutter vi af ny energi.

    Marlene: Sådan er det jo af og til. Man farter gerne land og rige rundt uden at se, hvilke skatte, der er lige for næsen af en. Ja den husker jeg godt.:) Var den ligeså god som dengang ?

    SvarSlet
  8. Ja, netop - nu bor jeg selvfølgelig på Fyn, men er jo hjemme ret ofte alligevel.

    Ja, det synes jeg faktisk - den virkede dog meget kort, synes jeg.

    SvarSlet
  9. Det er da bare noget der skal prøves ... tak for at du viste det - pragtvulde billeder og historie ^¿^

    SvarSlet
  10. Uhm... jeg bliver helt sulten over den lækre frugtanretning :-) Tak for de søde ord om inspirationen, det bliver jeg meget glad for. kh Tina

    SvarSlet
  11. Tina: Velbekomme dig... med begge dele ;)

    SvarSlet

Ordet er dit.