19. juni 2011

Forvandlingskuglens forvandling.

Måske har du undret dig over, hvad der blev af forvandlingskuglen.

Det har du nok ikke, men her får du fortællingen alligevel. Så kan du lære, hvordan en forvandlingskugle kan forvandle sig til 2 store is, manglende fortænder eller et større hul i pengepungen.

Salli tog sin forvandlingskugle med på efterskolen og inden længe var der indgået et par raske væddemål.

"Kan du nå at sutte kuglen færdig inden sommerferien, får du den største is, vi kan finde". Sådan sagde 2 piger på skolen, og Salli slog straks til.

I dag ser forvandlingskuglen sådan ud.

Mor har formanende fortalt om ætsning af tandemalje, og Salli har valgt at beholde fortænderne og ryste op med 2 store is til vinderne af væddemålet.

Sådan en forvandlingskugle kan indeholde mange ting og forvandle sig til hvad som helst.

10 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHHAHAHA, Tak for et et godt grin. Igen.

    SvarSlet
  2. Hihihi, ja det er sukkerbad for alle pengene ;0)
    Troede de der kugler var forsvundet, ligesom meget andet slik vi smæskede os i, da vi var unge ;0)

    SvarSlet
  3. Man kan næste høre hvinene i tænderne gennem indlægget... Skønt indlæg :-)

    SvarSlet
  4. Haha, sikke en skøn historie :-) Og nu kan jeg pludselig huske smagen af min barndoms forvandlingskugler ...

    SvarSlet
  5. Uf da, sikke noget sukkerstads, jeg kan næsten mærke det i tænderne...;-D

    SvarSlet
  6. Hej. Jeg har givet dig en award fordi jeg elsker at læse på din blog. Det er hyggeligt, sjovt og lærerigt. Så derfor synes jeg at du har fortjent at få den :-) Kig ind på min blog :-)

    SvarSlet
  7. Man kan stadigvæk få de små af dem.
    Jeg har gjort det af med hele 4 af de store forvandlingskugler og jeg har det fint ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hviiiiner i mine tandhalse bare ved tanken :)

      Slet
    2. nogen der ved hvor man kan købe de almindelige forvandlingskugler

      Slet

Ordet er dit.