28. juni 2011

Aldrig til bal uden trolley.

Madfestivallens sidste billeder.

Der kigges på underlige fisk. Der smages på grillet havtaske. Uhm. Smager bedre, end den ser ud.

Oliven charmeuren sørger for, at alle får spændende oliven med hjem i små boxe. Der uddeles lækre smagsprøver inden valg.Her får en kvinde dog en reprimande, da hun selv stikker fingrene ned i olivenskålen. Charmeuren vil heldigvis stå for uddelingen.

Kornprodukter kan måske være lidt svære at henrykke publikum med. Men med flot emballage går det nemt.

I en bod kan der købes smage-tallerkner med forskellige slags olie. Forventningens glæde er nogen gange størst.

Men her kan smagsløgene være med. Det vil vi dog selv lave senere på sæsonen.

Selvom latteren er stor, da trolleyen til strandture hives ned fra loftet inden afgang, er alle lykkelige for at have den med. Tingene er jo meget nemmere at bære, når de blot lægges i trolley..... som efterfølgende trækkes rundt af Papa.

10 kommentarer:

  1. Dejlige billeder - der ville jeg have nydt at gå rundt og smage. Gad nok vide hvad I hjembragte i den flotte trolley ...

    SvarSlet
  2. he-he... herligt indlæg, dog vil jeg gerne klage over at du ikke advarede mod mundvand denne gang, - jeg er jo lige kommet ind af døren og har ikke haft madpakken med!!

    Den øverste charmetrold håber jeg smager bedre end han ser ud!! At Oliven-charmeuren bliver lidt knotten syntes jeg er ok!!
    Og en lyserød trolley trukket af Pappa... - den var vist ikke gået her hos os... ;o)

    SvarSlet
  3. Uha - jeg blev sulten, selv om jeg lige har spist :O)

    SvarSlet
  4. Uha-da. Det må da være Fristelsens Hule, du der har besøgt. Sådan en trolley vil jeg også have!

    SvarSlet
  5. Uhm der ville jeg gerne have været. Jaeh det er godt at være forudseende for hvor kan man få lange arme af at slæbe og trolleyen er da fin:)

    SvarSlet
  6. Madame: Vi havde oliven en masse, oste, øl, vingummi, chokolade, karameller, mad-blade,kildevand... og det var vist det.

    Fru Friis: Aldrig gå ombord i Blogland uden mad og drikke ved din side !!Den trolley klæder ham bestemt.:) Havde han nu hjulpet med at pille ukrudt dagen før, havde jeg heller ikke haft ondt i ryggen, og så havde jeg (måske) hjulpet ham med trækkeriet.

    Susanne: Det beklager jeg :)

    Nette: Den trolley er Guds gave til alle slags markeder, hvor man gerne vil komme hjem med sin ryg og nakke i hel behold.

    Lisbeth: Trolleyen købte vi engang i kroatien, hvor vi boede temmelig langt væk fra stranden. Her var familien og vennerne også ved at kaste op over mit køb, men du kan forestille dig, hvor populær jeg blev, da vi skulle tilbage til lejren med snorkler, svømmefødder, vanddunke og store tunge badehåndklæder.

    SvarSlet
  7. Kæft den er grim den fisk på første billede, men smager sikkert himmelsk....igen skønne billeder :-)

    SvarSlet
  8. Bettina: Den har da sin charme ;)

    SvarSlet
  9. Uha... det sted må jeg nok hellere besøge næste år, det ser sku' spændende ud. Kommer det næste år igen ???

    SvarSlet
  10. Tim: Ja det gør.

    Jeg mener, at det altid er den sidste weekend i juni.

    SvarSlet

Ordet er dit.