18. maj 2011

Vil du have flere sommerfugle i haven ?

Tulipanerne er stærkt i forfald, men det er der nu ingen grund til at græde over, for der er så meget nyt på vej.

Der er bl. a. et nyhedsbrev på vej, som giver dig tips til at undgå uheldige oplevelser omkring frø såning og tips til, hvordan du lokker endnu flere sommerfugle til haven. Jeg har flere gode ting i ærmet.

Nyhedsbrevet kommer imorgen, så er du ikke tilmeldt, så gør det her. Og husk at bekræfte tilmeldingen på den mail, som lander i mail boksen straks derefter. Det er nemt at tilmelde sig og ligeså nemt at framelde sig igen bagefter, hvis du fortryder.

6 kommentarer:

  1. Tak fordi du skrev en kommentar hos mig , for på den måde opdagede jeg dig :-)

    SvarSlet
  2. Det med såning har været lige så indviklet som raketteknologi for mig. Ikke helt så sikker på at det er noget, jeg vil give mig i kast med næste år. For kors hvor har jeg klumret.

    Men sommerfugle. Dem vil jeg rigtigt gerne have!

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig til dit nyhedsbrev - er tilmeldt :-) Og tips til at tiltrække sommerfugle er meget velkomne!

    SvarSlet
  4. Nette: Ha ha. Raketteknologi !! Øvelse gør mester, og jeg forstår godt, at man opgiver, hvis intet lykkes. Derfor start med noget nemt som fx morgenfruer, blomsterkarse og radiser. :)
    Madame: Håber at gøre dig klogere !!

    SvarSlet
  5. Tak for råd men orange blomster har ingen adgang i min lille have :-) Har kastet de sidste frø for en uges tid siden, da det med forspiring kunne være lige meget nu. Gad vidst hvordan det kommer til at se ud.

    SvarSlet
  6. Nette: De behøver ikke at være orange, hvis du ikke vil have den farve inden for murene.

    Du får det nok gjort hyggeligt og pænt uanset hvad.

    SvarSlet

Ordet er dit.