3. marts 2011

Jamen altså !!!

Er de ikke bare skønne de forstøverflasker i smukke kulører ?!!

Jeg kan lige nævne 5 gode grunde til at få fat i dem nu:
  1. De kan holde jorden fugtig efter såning uden at spule det hele op.
  2. De er flotte at have stående fremme enten ene eller samlet på et lille plateau.
  3. Overdelen kan pilles af, og så har man pludselig en af de små vaser til mindre blomster, som man ellers altid mangler.
  4. De koster næsten ingenting.
  5. De kan måske være udsolgt, når du kigger igen.

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg har allerede købt mig en blå, og den lever helt op til beskrivelsen ;-)
    Ærgrer mig lidt over, at jeg ikke købte en grøn også. Den ville passe godt i havestuen. Det må blive næste gang.

    SvarSlet
  2. Man kan jo ikke få det hele ;)

    SvarSlet

Ordet er dit.